گزیده غزلیات شمس 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گزیده غزلیات شمس 2
نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390
بازدید : 707
نویسنده : پرویز طهماسبی

گزیده غزلیات شمس 2

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ


من از که باک دارم ؟ خاصه که یار بامن

 
از سوزنی چه ترسم ؟و آن ذوالفقار با من



کی خشک لب بمانم کان جو مراست جویان



کی غم خورم دل من؟وان غمگسار با من



تلخی چرا کشم من من غرق قند و حلوا



در من کجا رسد دی ؟ وان نوبهار با من



از تب چرا خروشم ؟ عیسی طبیب هوشم



وز سگ چرا هراسم ؟ میر شکار با من



در بزم چون نیایم ؟ ساقیم می شکاند



چون شهر ها نگیرم؟وان شهریار با من



در خم خسروانی می بهر ماست جوشان



اینجا چه کار دارد رنج خمار با من؟



با چرخ اگر ستیزم ور بشکنم بریزم



عذرم چه حاجت آید ؟ و آن خوش عیار با من



من غرق ملک و نعمت سرمست لطف و رحمت



اندر کنار بختم وان خوش کنار با من



ای ناطقه ی معربد از گفت سیر گشتم



خاموش کن وگر نی مدار با من



:: موضوعات مرتبط: شمس , ,
:: برچسب‌ها: شمس , شعر , غزلیات , دیوان , اشعار , شعرا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: